Trevlig helg på er ni som tittar in på denna sida. Nu har jag bloggat några månader. Det är ett snabbt, smidigt och trevligt sätt att få ut, visa och tycka vad man vill.
För min del har det mest varit minnen och äldre bilder från mitt liv som fotograf. Kanske lite mossigt, men det är väl så att man gärna blickar tillbaka när åren har gått, och lådorna är fulla med bilder och neg.
Det är lite dåligt med kommentarer, känns som man bloggar för sig själv, får överväga om jag skall fortsätta. Men å andra sidan är jag själv kanske inte så flitig med att kommentera?

Lev väl och ta vara på diggfilerna

3 kommentarer:

  1. Tycker att du ska värdera oss besökare som återkommer högre än uteblivna kommentarer! Det är väldigt trevligt att läsa dina reflektioner från ett långt liv som pressfotograf. Så fortsätt. Och det må vara mossigt med gamla svart-vita bilder, men det ska du inte fundera över.

    Vill passa på att tacka för dina bloggningar och tillönska dig en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Tjena PeO!
    Nä, fortsätt blogga! Det är ju så, bara en bråkdel av läsarna kommenterar. Och det tar ju ett tag för ens blogg att nå ut.
    Men det är bara att vara flitig. Jobba på.

    Du har väl hämtat din chokladlåda? om inte står den på fotobordet...

    God Jul PeO!

    SvaraRadera
  3. För Guds skull - sluta inte blogga! Underbart att se de "mossiga" gamla bilderna. De kommer ju från en era jag bara kan ana och det är fantastiskt.
    Så snälla, fortsätt!

    SvaraRadera